Snart så!

Idag skiner solen! Lagom till helgen har den behagat titta fram och allt känns genast lite bättre. Visst, det blåser en del, men vad gör det när solen skiner och solglasögonen får komma till användning? För att fira lite extra idag (det är ju faktiskt snart helg) så har jag mina röda solglasögon, som ligger här och väntar på att jag ska stänga av datorn och ta mig ner till stan, där svärföräldrarna väntar.


Bilden ovan, på ett Paradisäppelträd, tänkte jag skulle passa till dagens inlägg. För ibland känns det ju som om man lever i Paradiset...när solen skiner och det snart är dax att gå hem! Man behöver inte så mycket mer för att bli lycklig.

En riktigt trevlig helg önskar jag er alla!

Kommentarer
Postat av: jenny

här är det värsta tråkvädret, ingen sol i siktet:-( men då kan man ju sitta inne och blogga med gott samvete:-) Trevlig helg/jenny

2008-08-08 @ 16:27:57
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Ja det har varit fint förutom idag och igår kväll :( då regnade det mycket!

Hoppas helgen varit bra!

KRAAM Jessica

2008-08-10 @ 19:13:25
URL: http://detsvartataket.blogspot.com

Lämna en hälsning

Mitt namn
Kom ihåg mig

Min e-postadress (publiceras ej)

URL till min blogg

Min hälsning

Trackback
RSS