Ensam hemma

Jag har förskansat mig uppe på loftet, i TV-rummet. Jag har tagit med mig allt jag kan tänkas behöva, så jag sitter här mitt bland en flaska vin (nej...jag ska inte dricka hela), färg, garn, lim och nya Hus & Hem. Maken är borta på Hösttur med jobbet och kommer tillbaka på söndag, så jag har hela kvällen och morgondagen för mig själv.


Vad ska jag göra? Ja...ikväll tänkte jag pyssla färdigt med det ni ser på bilderna. Jag berättar mer när jag är färdig. Hoppas bara att det blir så bra som jag tror det blir. Som jag ser det uppe i mitt huvud... Samtidigt som jag pysslar ser jag på film, läser inredningstidning och bloggar. Snacka om multi-tasking.


Det blir ett kort inlägg...men jag vill passa på att tacka all ni som lämnar så snälla hälsningar. Det gör mig verkligen så glad!

Och så önskar jag er alla en riktigt fin helg! Själv ska jag på bloggträff imorgon. Lite nervös är jag allt.

Kommentarer
Postat av: M a l i n B.

Bloggträff! Det lät spännande det. Varmt lycka till. Du måste tala om hur det kändes efteråt.

Kanske visar du även upp vad du pysslat ihop för tjusigt? Du ser så pysslig och händig ut så!

2008-10-10 @ 22:02:52
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Liv Elin - Husrom & Hjerterom

Heihei ! :) Så flott blogg du har - høres ut til å bli en hyggelig fredagskveld !;)

Vi sees kanskje på treffet imorgen da - har også planer om å få med meg det - Er sikkert minst like spent som deg , men tenker nok det blir hyggelig å treffe alle de kjekke bloggdamene!



Klem Liv Elin

2008-10-10 @ 22:53:25
URL: http://husromoghjerterom
Postat av: Liza

Gomorron! Hoppas bloggträffen blir trevlig, jag tror att du kommer att ha jättekul (du måste berätta allt sen)



Jag sitter på jobbet och äter hotellfrukost, nästan vaken ;) Du har förresten fått dina senaste poäng registrerade, duktiga du!!

2008-10-11 @ 07:38:35
URL: http://minellie.blogspot.com
Postat av: Lissen

Vad spännande med bloggträff. Att pyssla och fixa är också mysiga sysselsättningar tillsammans med en film!

Jill...... Sprider lite lördagsglitter på dej! Du har en utmärkelse att hämta hos mej! Trevlig helg!

2008-10-11 @ 15:11:23
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Det där lät som en helkväll i mina ögon! Jag har också lite svårt att bara ägna mig åt en sak i taget, och det gäller visst även pyssel.Allt blir inte klart så fort, men jag är snabb på att börja!! Blir roligt att se vad du har knåpat ihop sedan.

2008-10-11 @ 18:26:49
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Lämna en hälsning

Mitt namn
Kom ihåg mig

Min e-postadress (publiceras ej)

URL till min blogg

Min hälsning

Trackback
RSS