Nystart

Efter en lång bloggpaus har jag nu bestämt mig för att starta om på nytt. Av flera olika anledningar har jag lagt min gamla blogg

Hus Nummer 30

på hyllan och startat en ny. Jag hoppas verkligen att gamla läsare följer med och att även nya hittar hit. De mesta jag kommer att visa här på bloggen kommer att handla om inredning (även om en del annat nog hittar vägen hit). Vår nyinköpta lägenhet ska renoveras, så självklart kommer jag att visa er hur det fortskrider. Dessutom kommer det alldeles säkert att visas allt från möbler och gardiner, till ljusarrangemang och kuddar. Alltså i stort sett allt som rör sig på inredningshimmelen!

♥  VÄLKOMNA ♥

Tillägg. Den 13 februari 2009. Min gamla blogg är nu raderad och därför fungerar inte länken ovan.

Kommentarer

Lämna en hälsning

Mitt namn
Kom ihåg mig

Min e-postadress (publiceras ej)

URL till min blogg

Min hälsning

Trackback